Här kommer du till vår KLUBBSHOP
FORSHEDA IF
1933 | Framtiden är blåvit

Forsheda IFs huvudmål är att:

Erbjuda pojkar och flickor en idrottslig aktivitet samt genom bred ungdomssatsning,
skapa förutsättningar för konkurrenskraftiga seniorlag och möjlighet till elitsatsning.

Genom aktiviteter i klubbstugan, skapa en samlingspunkt för medlemmar och invånare i Forsheda,
där trivsel och samvaro står i centrum.

Vara en förening för hela familjen.

Genom utbildning öka kunskaper, såväl ledare som aktiva.

I samverkan med andra föreningar på orten, driva frågor, både inom respektive förening,
tillsammans med och gentemot myndigheter.

Genom hemsidan sprida information om föreningens verksamhet, samt verka för ett fungerande kansli.

Verka för en god ekonomi genom ömsesidigt tagande och givande mellan Forsheda IF och sponsorer.

Verka för ett bollfält som kan utgöra minst en 11-manna plan samt två 7-manna planer.

Verka för en läktare till sporthallen i högstadiet.

Att den som representerar föreningen uppträder på ett just och korrekt sätt,
samt verka för en alkoholfri miljö.

Följ oss på facebook!
Förbund