Här kommer du till vår KLUBBSHOP
FORSHEDA IF
Välkommen | Framtiden är blåvit
Fotboll PF17/18

Här hittar ni info om lagets träningar, cuper, avslutningar med mera

Avslutningscup 2023
2023-12-04 14:29

Igår hade vi vår avslutningscup med laget , där vi mötte Bredaryd/Lanna & Kärda. Barnen kämpade på och hejade på varandra i matcherna vilket vi tycker är så roligt att se!

Vi ledare är otroligt tacksamma för all hjälp vi fick ifrån er föräldrar under dagen!!

Vi hoppas att barnen tyckte det var en rolig dag och somnade med ett leende på läpparna.

Nu tar vi julledigt ifrån fotbollen några veckor och kör sedan igång igen i januari. Appen håller er uppdaterade med dagar och tider när vi kör igång igen.

Vi tränare passar på att önska er en God Jul och Ett Gott Nytt År!

Smålandsvillanbarncup i Vrigstad ⚽️
2023-09-11 10:31

I lördags var vi iväg och spelade vår allra första fotbollscup (för de barn födda 2017)

Barnen var så duktiga och kämpa på i värmen!

Vi tränare tycker att det är riktigt roligt att se hur barnen har utvecklats
å även få se glädjen i deras ögon både på planen och utanför!

Träningstider hösten 2023
2023-08-17 10:25

Vi kommer att fortsätta träna utomhustisdagar, hela september, sedan går vi in i stora sporthallen från och med oktober. Träningarna kommer då istället att vara på måndagar.

Håll koll i medlemsappen för att inte missa något tillfälle.

Där ligger alla våra träningar inlagda, med tider och plats.

Första utomhusträningen!
2023-05-02 15:54

Ikväll tisdag 2 maj klockan 17:30 kör vi igång med utomhusträning uppe vid Bollagården!

Glöm inte benskydd, fotbollskor & vattenflaska.

Hoppas vi ses!! / Tränarna

LAGFOTOGRAFERING
2023-03-21 08:39

En liten påminnelse om att imorgon onsdag 22/3 har vi lagfotografering i stora sporthallen, vi samlas klockan 17:45 för ombyte.

Har barnen egna blåa shorts och strumpor får de gärna komma i dessa så fixar vi med en Forsheda IF matchtröja till alla spelare.

Vårdnadshavare måste, via att fylla i en lapp, godkänna att spelaren fotograferas.

Vi kommer att dela ut dessa lappar idag på träningen! Så det är viktigt att ni fyller i lappen och tar med det upp till fotograferingen.

Det finns inget tvång att köpa bild. Däremot ska samtliga spelare lämna in den i fyllda blanketten, oavsett om man önskar beställa bilder eller inte.

Spelade matcher
Nyheter från föreningen